lördag 14 februari 2009

Ny tävling!

























Hej alla bloggvänner. Ja, nu är det helg igen, vad tiden går fort. Bra det, för då har vi snart våren här.
Nu vill jag ha en utlottning igen. Om du skriver en liten kommentar, får du en lott och om du länkar till innlägget, får du 2 lotter. Detta gäller fram till 23/2 kl. 12.00

1. pris: 1 tygpåse till tvätten, beige med vit text: My laundry från PB Home
2. pris: 3 änglar i fil de fer från ib Laursen
3. pris: 1 liten grodprins som kan sitta på en hylla, från Kayene.
Lycka till!!

31 kommentarer:

hemtrevnad marie sa...

Hejsan Harriet!!
hoppas ni har det bra!!
klart man vill vara med i din tävling!!
Får se om sonen kan visa mig länkningen... han fixade ju en förra veckan, hihi!
Himmel så mycket fint du har i skylten...älskade bordet med lådorna!!
Ha en fin fortsättning på helgen!!
kramis

Majas skafferi sa...

Hej!Tar chansen i din tävling jag med! Det gick ju bra sist..:)
Det skulle vara perfekt med en sådan tvättpåse i min förhoppningsvis snart färdig- renoverade tvättstuga! Länkar till tävlingen! Hälsningar L

Tea Lady sa...

Hej - vad trevligt!

Jag vill vara med såklart och länkar i min blogg.

Kram,
Lena

evamar sa...

Vilka trevliga priser. Jag är gärna med och har länkat i min tävlingsblogg;

http://evamar.blogg.se/2009/february/tvattpase-mm-23-februari.html

Kika gärna in där med en kommentar om du har fler tävlingar du vill ha länkade.

ILJA sa...

jag vill vara med. har länkat här:
http://tavlingstipsarna.blogg.se/2009/february/tvattpase-anglar-och-groda-2.html

//Linda sa...

Vilka fina priser, jag vill gärna vara med.
Har även länkat: http://linblogg.blogspot.com/2009/02/tvattpase-mm-232.html

LillaLiten sa...

Fin fiiina priser:-) Som jag gärna är med å tävlar om!! Har länkat på min tävlingsblogg:
http://segtsomkolatavlar.blogspot.com/2009/02/tavling-23-feb_15.html

// Laura

Karin sa...

Vilka fina vinster. Jag vill gärna vara med och tävla

Mollymera sa...

Vilka fina änglar, är gärna med.
Kram Christina

Fröken Eko sa...

Hej!

Vill gärna vara med i tävlingen :)
Måste säga att jag tyckte nästan bäst om den lilla grodprinsen, även om den "bara" var tredjepris :D Så kanske jag inte hoppas på att vinna denhär gången, utan knipa tredjeplats istället ;)

Bildlänkar hit från min blogg!

/F

ANNIKA sa...

jag vill vara med och tävla om de fina vinsterna.
gustafsson.57@hotmail.com

Märta sa...

Vill gärna vara med i utlottningen!! Givetvis länkar jag också. http://angsgard.blogspot.com

SoffiZ.blogg.se sa...

Jag är jättegärna med och tävlar!!!

Rummet för välbefinnande sa...

Hej Harriet, så klart att jag vill vara med och tävla hos dig!
Länkar också, och nu ska jag ta och lägga in dig som favorit också. Varit på väg så länge, men nu kom jag till skott minsann.
Ha en fin dag!
Kram Mia

Villa nöystu sa...

Hej, jag vill jättegärna vara med i din tävling och jag länkar från min blogg.

Så vackra möbler du visar.

Ha det så bra,
hälsningar från Petra

Norrspets sa...

Hejsan, jag är total nybörjare på det här men självfallet vill jag vara med i utlottningen.
Länka ???? ska se om jag kan göra det, blir nog en utmaning men försöka duger

kram från kallt norrland

Britt sa...

Hej!
Vill jättegärna vara med i din utlottning!

Jag länkar från min blogg.

Kram Britt

maxell sa...

Så härliga vinster. Jag blev nog blixtförälskad i grodprinsen. ;)

Jag är gärna med och chansar. Länkar från min blogg.

Nostalgia sa...

Åh så fiiin blogg du har. Legger ,meg inn som følger. Jeg vil gjerne være med på utlodnin :-)

Nostalgia

Zarah sa...

Så fina - påsen blev jag HELT kär i, så nu håller jag tummarna! :D

Länkat har jag gjort här.
:)

Olivia sa...

vill vara med och tävla såklart:)

Hulda sa...

Det skulle vara kul att vinna i din tvling, fina priser. Hoppas på tur.

Therese sa...

Tittar in och tar en lott när jag ändå är inne och surfar runt i din fina blogg - många vackra bilder och massor av inspiration!!! Tack för det :-)

Trevlig helg,

kram Therese

Interiörboden sa...

Hej!

Självklart vill jag vara med i din underbara tävling!!
Jag skulle verkligen vilja ha den där tättpåsen, eller änglarna eller grodan :) hihi :) JÄTTE fina priser allt ihop!!
Jag länkar såklart från min blogg.

Ha en jätte bra dag.
Kram Sandra

Therese sa...

Vad fina saker, vill vara med och tävla jag också :)

Viveka i Bläckhornet sa...

Hej Harriet!

Så kul att hitta nya bloggar. hjälp så fint halvmåne bord du har. Dessutom med text som jag älskar. Har haft ute en köpes annons på Blocket men inte fått nåt svar på bord ännu.

Ser att du lottar ut världens finaste tvättsäck också. Den skulle ju passa utmärkt här eftersom vår tvättstuga är förpassad till ett rum i lagårn´. Så här ligger alltid kläder i en hög innaför dörren som man får ta med sig när man har nåt ärende dit :o

Självklart länkar jag.

Kram Viveka

Mamma Linda sa...

Vilka fina priser, grodan är hur söt som helst :-)
Länkar till din tävling från min sida.
Kram Linda

Jeanette S sa...

Jag är gärna med och tävlar!

PysselPyret sa...

Fina priser! Vill väldigt gärna vinna och har länkat till din sida i mitt krypin. Välkommen in.

Mammyo sa...

känner lyckan =))) för jag fyller år samma dag som utlottningen =)) hoppas hoppas

klart jag även länkar och så ska jag kika runt mera i den inspirerande bloggen =)) kram

http://mammyo.blogspot.com/

Livingroom sa...

Oj, u hade jag tur.Råkade i misstag kolla in hos dej och såg att du hade en fin ulottning som slutar 12.00. Klockan är nu 11.22 så jag hann komma med. Fint. Hoppas jag vinner,
Länkar med bild,
-Lotta