onsdag 21 juli 2010

Svag för emaljskyltar


Jag är verkligen svag för emaljskyltar och måste visa de här fina vi fick in nyligen. Superfina att ha i köket och bra pris också!

Annars kämpar vi på i butiken. Solen skiner och det är väldigt varmt inne hos oss, men det är bäst att inte klaga. Snart är vintern här igen..
Jag har några projekt på gång som jag ska försöka hinna ta tag i så snart som möjligt. Dock måste jag bli klar med flytten först. Sen är det dags att börja vara kreativ!

Klockan är mycket och det är bäst att sova. Ta hand om er och glöm inte att vara med i tävlingen vi har i det förra inlägget!

2 kommentarer:

Nyanser av vitt sa...

Hej Jessica,
Tack för fina ord hos mig.Blir jätteglad.
Sköt om dig och välkommen tillbaka
Kram Agneta

Fröken Fräken sa...

Tack för gratulationerna på min födelsedag och de snälla orden om min blogg! Jag bugar och bockar, och hoppas att du får ordning på flyttandet!