fredag 16 juli 2010

Tävling

Nu är det dags för en liten tävling så här under semestertider och vad passar då bättre än att lotta ut denna underbara emaljskylt med härliga cupcakes!?

Tävlingsreglerna är enkla.. Lämnar du en kommentar i det här inlägget får du en lott och länkar du även till tävlingen, med bilden, i din blogg får du ytterligare en lott. Skriv gärna i kommentaren om du länkar eller inte.
Självklart kan du delta även om du inte har någon blogg. Lämna då en kommentar och skriv med din mailadress.

Tävlingen pågår till och med den 15 augusti!

Lycka till!

54 kommentarer:

Lottie sa...

Den där skulle passa bra hemma hos mig :) Lottienoren@gmail.com

Linda Jonsson sa...

Jättemysig skylt!:) kanske kunde pryda mitt framtida café..:)Jag länkar definitivt!

Anonym sa...

Snygg skylt. thomas.jansson09@bredband.net Delar detta på facbook.

Hobbykällaren sa...

Jättegullig skylt. Är gärna med i tävlingen, och länkar också. Ha en bra dag.

ANNIKA sa...

Skylten är verkligen delicious.
Jag är med och tävlar och hoppas på lyckan...
kram
gustafsson.57@hotmail.com

Nyanser av vitt sa...

Hej
Jag är jättegärna med i er fina utlottning och länkar hos mig.
Kram Agneta

Louise Rosengren sa...

Åh, vilken underbar!
Den skulle passa alldeles utmärkt till min 50-tals inredning :)

Jag är lätt med!

louise.forsmark@hotmail.com

Louise Rosengern sa...

Hoppsan! Glömde skriva att jag länkar i min blogg :)

Erika sa...

Jag är med förstås...

Anna sa...

jättegullig skylt och vill gärna vara med och tävla.. hoppas på tur..
länkar även på bloggen..
=)

Lantligt i smultronbacken sa...

Gullig skylt, jag vill väldigt gärna vara med och tävla. Länkar givetvis hos mig

Kram

viktoriaemriksson@hotmail.com sa...

jättefin skylt! Är gärna med i tävlingen =)

Heléne sa...

Åhh, skulle bli en perfekt present till min mamma som bakar jättesmarriga cup cakes! Hittade butiken på nätet och i veckan tar vi oss en shoppingtur ner till er i Säffle!

helene.gilleby@skola.grums.se

cat sa...

Gud vilken härlig skylt, skulle passa jättebra i mitt kök.
Jag länkar för att öka på chanserna.
Ha de gott. Catarina

Darksess sa...

Jag vill ha en lott! :)

AnnapåGrönkulla sa...

Åh, så fin! Den får gärna bo hemma hos mig på Grönkulla =)
Har länkat här:
http://annapagronkulla.blogspot.com/2010/07/jag-tavlar-om-en-fin-emaljskylt-hos.html

Britt sa...

Hej! Fin skylt, vill gärna vara med.
Jag länkar så klart från bloggen.

Ha det bra.

Kram britt

Joyforhome sa...

Vad mysig skylt. Är gärna med i din tävling och tar väl två lotter. Länkar såklart från min blogg

Kram Malin

Vita huset 28 sa...

Hej vilken fin skylt, klart jag är med och tävlar, länkar också såklart så 2 lotter tack
Ha en skön måndag
Kram Camilla

Ett Vitare Hem sa...

Åh vilken fin skylt och eftersom jag har skyltmani är jag gärna med i utlottningen och såklart länkar jag!
Ha en finfin dag!
Kramis/LenaS

Vardagens guldkorn sa...

Skulle passa perfekt i mitt kök. Jag är med och länkar från min blogg!
Linda

Annies Blå sa...

Hej! Jag är gärna med och tävlar om den fina skylten! Jag länkar förstås från min blogg. :)/Annie

Unknown sa...

Jajjamensan - jag vill vara med och tävla!
Och så klart länkar jag från bloggen!

Ha en fortsatt underbar dag!
Kram ia

waldiiiin sa...

Jag är gärna med och tävlar, så fin skylt! Jag har dock inte så jag kan länka :(

Villa Vinkelhaken sa...

Hej!
Jag vill gärna vara med och tävla. Jag länkar med bild hos mig.
Ha en bra dag!
Kram Jenny

Anja-Elin ♥ Vakre augeblikk sa...

Åh... så flott eit skilt!! :) wow! Vil gjerne vere med :)

Ha ein vidunderlig dag!

Godklem :)

Susanne sa...

Hej! Klart jag vill vara med i utlottningen av den fina skylten. Länkar med bild från min blogg så att jag får 2 lotter. / Susanne

Photo by Maria sa...

Så fin skylt, den är jag gärna med och tävlar om.. Länkar så klart från min blogg..

Kram Mia

Uttan sa...

Hej!
Klart Jag vill vara med och tävla om den fina skylten.
Jag har länkat i högerspalten på Min Blogg.

Kram!

Jord under naglarna sa...

Den fina skylten skulle bli jättebra i nya köket som vi håller på med!

Jag länkar i min blogg.

Jessica sa...

Skylten skulle passa perfekt i vårt lantliga kök som vi håller på att bygga i nyinköpta huset! Plus att jag älskar att baka cupcakes :)
Jessica ( jessica69@telia.com)

Anonym sa...

Blir så sugen!!!
En lott blir bra.

Kram Katha

katharina.petersson@edu.norrkoping.se

My Heart sa...

Hej! Den skulle bli fin hemma hos mig! Älskar skyltar och fina saker som förgyller hemmet!Länkar till denna sida oxå såklart!

Unknown sa...

Vilken fin skylt, en sådan skulle man ha!
elin.soderlind@gmail.com

Jenny sa...

Åhhh vilken underbar skylt!! Den vill ja absolut vara med o tävla om!! Jag Länkar från min blogg oxå! :)

Mamma Mia sa...

vilken fin skylt,,vore trevligt att sätta i fikahörnan på jobbet..man blir ju mäkta sugen..

Emelie Nilsson sa...

Hamnade på denna fina blogg för första gången idag genom en annan härlig blogg. När min sambo såg skylten sa han "Jag vill också ha en sån skylt!" Precis min tanke, så vi är gärna med i tävlingen!
Tyvärr kommer jag inte länka, eftersom jag inte har den typen av blogg.
Jättefina grejer!
Emelie

Outi sa...

Åh en sån fin skylt! Den vill jag gärna vara med och tävla om. Har länkat från min blogg http://anvantonytt.blogspot.com/ och håller tummarna!

Kram, Outi

Sirpa sa...

Hej!
Vad fin den är vill gärna vara med och prova turen!
Bildlänkar till dig från min blogg!
Har det bra!
Kram Sirpa

Anonym sa...

Fantastiskt härlig skylt som jag gärna är med och tävlar om! :)
Jag har länkat från min blogg också. Hoppas på tur!!
Kram Annika

Lena sa...

Hej!

Jag är gärna med och tävlar om den söta skylten.
Länkar på min blogg, så två lotter till mig tack.

Ha det så bra.
Kram Lena

Susanne sa...

Jag vill JÄTTEGÄRNA vinna! :-)

bagerskan sa...

Hej, jag är gärna med o tävlar med 2 lotter!
http://jagvillvinna.blogspot.com/2010/08/sot-skylt.html

Kram Karin

Anonym sa...

Hej,
så himla söt skylt!
jag är gärna med på en lott.

Mvh
millasv

milla_s74@hotmail.com

bakformen sa...

Hejsan, vill så gärna vara med och tävla om den härliga emaljskylten.
Har ingen egen blogg så jag deltar med 1 lott och hoppas på turen.....

Hälsningar Pia
bakformen@gmail.com

Cattis sa...

jag vill vara med och tävla! :)

har länkat här http://iseeuglypeople.blogg.se/jagvillvinna/2010/august/15-augusti-cupcakes-skylt.html

hejcattis@hotmail.com

fröken kök sa...

denna skylten sa: ohhh jag vill hänga hemma hos fröken kök ha ha ha

chanette_s@hotmail.com

Helena sa...

Å vilken vacker skylt! Den vill jag vinna! Jag länkar från min blogg! Kram Helena

Maria sa...

Vill gärna vara med och tävla!

Tack för en fin blogg!

Maria

Anonym sa...

Emaljskyltar är så vackra detaljer i inredningen så jag vill gärna vara med :)

Trevlig helg!
Maria Ö
hatti_fnatti@hotmail.com

Mari sa...

Hej
Vilken superfin skylt!
Jag har länkat till dig från min blogg.
Må så gott!

Susanne sa...

Hej..Hittade hit via Fru kråkered ...jag vill gärna vara med i din fina utlottning.Länkar hos mig..Susanne i Fare

Anonym sa...

Samlar på allt vackert så att vara med och ha en chans på denna skönhet är en självklarhet:)
Ha de´!
mrs.evamaria@gmail.com

ååååååååå sa...

Hej!

Vilken mysig blogg du har! =)
Hittade hit genom en annan.
Är gärna med och tävlar!

Länkar från mig!
Kram Verra