fredag 27 augusti 2010

Fina presentböcker!

I dag kom de fina presentböckerna från Glimra förlag och de är så himla söta. En perfekt liten bok att ge bort i present eller istället för en blomma.


Vi har fått hem fem olika böcker:

En kärleksförklaring - en fyll-i-bok till din allra käraste – kärlekspresenten framför alla andra.
Till min mamma - Skriv ner några extra värdefulla minnen och händelser ni delat, ge komplimangerna hon förtjänar och dina bästa tips och råd. Finns även plats för egna bilder och fotografier.
Till min pappa - samma som Till min mamma fast till pappa. Väldigt bra fars dag-present till pappa som redan har allting hemma.
Lilla hjärtat - en modern fyll-i-bok att dokumentera barnens egenheter, egenskaper och framsteg i. Mycket bra som doppresent!
Fotoalbum "Livet är fullt av ögonblick" - vackert album med personliga budskap är den perfekta inramningen för dina minnen. Klistra in bilder, skriv eller rita – bara fantasin sätter gränser!

Välkommen in i butiken för att kika på de olika böckerna och självklart finns de även i vår webshop!

1 kommentar:

Sirpa sa...

Hej!
Tack snälla du för din titt hos mig!
Ja visst vann jag en doftljus, är så lyckig! Ska få den nu på veckan!!
Vad fina böcker du har fått in!
Önskar dig en trevlig söndag!
Kram Sirpa