torsdag 2 september 2010

I väntans tider..

Hej på er!

Nu är hösten här och jag älskar det! Jag vet att ni inte är lika många där ute som håller med mig, men jag älskar verkligen hösten och har alltid gjort. Det är så underbart friskt ute på morgonen när jag går till tåget och på kvällen när jag går kvällspromenad med hundarna.
Det är så mysigt att få sätta på sig en varm tröja, en vacker sjal och en fin höstjacka. Jag känner mig fin på hösten på något sätt. Glad och harmonisk.

När hösten kommer är det också dags att börja tända ljus hemma igen på kvällarna. Vi har fått hem de underbara doftljusen från Durance i flera olika dofter och den allra nyaste hos oss är körsbärsblom. Det doftar ljuvligt och jag tänder mitt ljus varje kväll när jag sitter framför teven. Brinntiden är hela 40 timmar så det räcker länge också!
Ni hittar dem så klart i vår webshop.

I går kom lite nyheter från Boel & Jan. Massvis med fina textilier. Fina kuddfodral, hissgardiner, knytbandslängder och stolsfodral. Och mer är på ingång.
Vi väntar, väntar och väntar... Jag önskar att allt kunde komma nu på en gång. En del varor vet vi att de inte kommer förrän i slutet av september, men en hel del kommer förhoppningsvis vilken dag som helst... Vi väntar lika mycket som er kunder, jag lovar! :)

Nu ska jag ta en härlig höstpromenad i skogen med mina två hundar! Ta hand om er mina vänner!

3 kommentarer:

AnnapåGrönkulla sa...

Vad gulligt av dig att tipsa mig om bakskålarna, Jessica! Då blir det en beställning när du får in dom :)

Sirpa sa...

Hoppas du har haft det bra!
Har en fin fredag!
Kram Sirpa

Vita huset 28 sa...

Åh va skönt med en långpromenad i de här vackra vädret. Har också varit ute en sväng. Fast de va väl blåsigt! Nu är det fredagsmys för hela slanten, :)
Hoppas du får en skön helg.
Kram Camilla