tisdag 24 november 2009

Funderingar, möte och loppisfynd

I går var jag som sagt på en mängd loppisar runt om i Värmland och hittade en hel del fint. Det gamla vackra skrivbordet kommer bli kanonfint att måla vitt och även sänggaveln kommer bli underbar med lite vit färg. Jag har ju letat efter en sänggavel och den här kommer bli perfekt. Dock måste jag köpa nya bredare madrasser, men det är ju smällar man får ta!

Har ju än så länge ingen lägenhet i Säffle utan bor inneboende hos min kära vän Solveig så än så länge drömmer jag bara om hur mitt nya hem ska se ut. Det kommer bli så vackert, som en dröm.
Ni lär få se bilder när allting är klart!

I dag efter stängning är det möte med Svensk handel här i Säffle. Ska bli kul att visa upp sig och få lära känna de andra handlarna i stan. Lite synd att det är just i dag dock eftersom det är auktion i kväll, men men, det går fler tåg. Senare i kväll blir det soffmys med min samba Solveig, ostkrokar och godis som sällskap.

Inga kommentarer: