torsdag 19 november 2009

Vem är hon?



Många är nyfikna och undrar vem hon är, tjejen som tagit över Nostalgia & Kuriosa.. Det är alltså jag, Jessica Pettersson, som numera kan kalla mig butiksinnehavare. Det känns läskigt och overkligt, men samtidigt underbart och väldigt roligt.
Maria kommer att jobba kvar i butiken och just nu håller vi på att göra om för fullt inför nyöppningen nästa söndag. Det blir jobb dygnet runt tills dess, men det kommer bli så fint när allt är klart. Självklart kommer jag att lägga upp bilder inifrån "den nya butiken".

Jag kommer även att hålla er uppdaterade vad jag får in för varor i butiken samt ordna någon tävling då och då. Jag kommer också locka med extraerbjudanden ibland så håll ögon och öron öppna!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Lycka tillmed din fina butik.
Kram från Mamma och Pappa

Anonym sa...

Ett stort grattis och lycka till.
Din Faster

Anonym sa...

Hej Jessica. Jag önskar dig lycka till med butiken.
Kram från Harriet (den tidigare ägaren)

sarah sa...

Lycka till! Spännande
Kram Sarah

Anonym sa...

Jag önskar dig också lycka till med butiken, hoppas det kommer att gå bra och att du kommer att trivas. Håller tummarna, det vet du. Hälsningar från morbror Thomas.

elli sa...

Grattis och lycka till så himla mycket! =D=D