måndag 23 november 2009

Nytt i butiken!





I dag har jag varit runt på en mängd loppisar och kikat efter lite möbler. Hittade en gammal kökssoffa, ett underbart gammal skrivbord, en gammal och helt perfekt sänggavel samt lite annat smått och gott.
Jag tänkte visa en del nyheter vi har fått in i butiken och det är de du ser här ovan. Jag kommer att samarbeta med en tjej i Kristinehamn som heter Sarah som driver Mfeldt design. Hon är superduktig och har otroligt många idéer och ett urval av hennes produkter kommer att säljas hos oss.

2 kommentarer:

Karoleen sa...

Hej Jessica!
Fick ditt mejl angående Vita Gåvor och du är välkommen att vara med oss, men nästa tillfälle är efter årsskiftet eftersom julswapen redan är igång. Jag behöver dina adressuppgifter och din mejladress. Skicka informationen till mail@karoleen.se.

Det som jag är lite orolig över med din blogg är bara att det verkar inte riktigt som att det är så personligt som jag kanske skulle vilja, alltså jag vill veta mer om dig. Så att din hemliga vän skulle kunna veta vad du gillar och vad du önskar dig för presenter. Är du villig att skriva om det i bloggen?

Mvh Karoleen

Unknown sa...

hi hi mina grejer :)