fredag 10 september 2010

Fina pumpor

I dag har det varit en ganska seg dag, men på slutet kom det flera kunder som var på stort shoppinghumör så det var roligt! Kul när stamkunderna kommer tillbaka också., då vet man att de är nöjda och det värmer.

Det kom lite nyheter i dag, mer textilier, men den här gången från Nyblom o Kollén. Flera fina kuddfodral i beige, grått och höstens stora färg ljung. fina kökshanddukar samt bakhanddukar som många av er efterfrågat. Det kom även fina löpare i ljung samt en liten duk/servett i samma färg.
Vi fick även hem nya strykbrädsöverdrag som jag vet att många väntat på.

Jag måste bara få visa vilka vackra pumpor vi fick hem häromdagen. De finns i tre olika former och är supermysiga att dekorera med hemma. Så fort jag hade lagt ut dem i butiken i går kom det en dam och köpte tre stycken så de lär gå åt. Jag tycker att de är så vackra att lägga ögonen på.


Nu ska jag springa till tåget så att jag inte missar det och sedan blir det bio i kväll. Jag hoppas att ni också hittar på något roligt i helgen! Själv ska jag jobba hela helgen, men lite äventyr blir det också! :)
Förresten ska jag hämta ett gäng gamla möbler som jag köpt i morgon. Ni ska få se bilder tänkte jag, men tanken är ju att allt ska målas vitt inom en snar framtid!

Ta hand om er!

Inga kommentarer: