tisdag 7 september 2010

Underbara höst

Hej på er!

Vilken underbar höstdag vi har i dag igen, jag älskar verkligen det här vädret! Men det har jag ju sagt förut så hoppas inte att ni blir uttråkade av mitt tjat om hösten :)

I dag jobbar jag ensam i butiken, men jag har ändå hunnit med att måla lite småsaker. Har även packat några paket som ska skickas över hela landet. Det där med lunch har jag dock glömt bort, kanske lika bra att värma matlådan innan jag glömt det igen..

Jag har så många idéer som snurrar runt i mitt huvud. Funderar på att ta symaskinen till butiken och sy lite någon dag. Så får vi se om det blir så bra som jag hoppas på! :)
Har även lite andra pysselprojekt framför mig, kanske skulle börja lite nu till och med? Pyssla är ju faktiskt väldigt mycket roligare än bokföring som egentligen är det som står på schemat. Ibland får man faktiskt fuska lite!

Kram på er och njut i höstvädret!

Inga kommentarer: