måndag 6 september 2010

Nyheter i webbutiken!

Nu är vår webshop uppdaterat med en hel del nyheter, dock "bara" textilier än så länge. Jag hoppas dock att vi får andra varor under veckan, jag längtar såå efter allt fint vi beställt!
Visar er i alla fall lite smakprover på det som kommit i textilväg..




Vi har fått in de fina kuddfodralen Notre dame i flera färger. De är superfina och har väldigt populära bland våra kunder. De är 50x60 cm, vilket gör att de passar en vanlig huvudkudde!

Vi har även fått in fler fina kuddfodral och jag kan garantera att vi i höst kommer ha något som passar alla. Ni är varmt välkomna in för att kika på produkterna. Och ni som inte kan komma in till oss är självklart välkomna att kika in i vår webbutik!


Eller vad sägs om denna underbara textilvaxduk i rött med vita prickar!!? Vi säljer den i metervara och den är så fin att piffa upp ett bord med nu när det blir höst. Det bra är dock att den passar lika bra till julen eller när det börjar bli varmt och våren och sommaren kommer igen.


Nej, nu är det bäst att krypa ner under täcket så jag orkar med tåget i morgon bitti! Förresten ska jag visa er i morgon vad höstfint vi har gjort i vårt ena skyltfönster. Sov gott mina vänner!

Inga kommentarer: