onsdag 8 september 2010

Höstfint i skyltfönstret


Förra veckan skyltade vi om i vårt ena skyltfönstret. Vi satsade på en rustik höstkänsla, vad tycker ni om resultatet?
Dock väntar jag på höstlöv i fina färger som jag ska dekorera med. Så tänk er bilden som den är nu fast massa vackra höstlöv på golvet! Jag hade hoppats att de skulle komma i dag, men verkar som att jag får vänta ytterligare.. Men den som väntar på något gott... :)

Jag tänkte göra om det andra så snart jag fått in lite nyheter. Funderar på att göra det shabby, vad tror ni om det!? Mycket vitt och zink är tanken..

3 kommentarer:

Hobbykällaren sa...

Fönstret blev jättefint, kul med lite rustikt nu på hösten efter det ljusa sommriga. Höstlöven blir "pricken över i", det är ju härliga färger. Väntar med spänning på nästa fönster;) Ha en bra dag. Anna-Karin

Madame B - Vintage & Chic Antique sa...

Hej Jessica. Jättefint fönster.
Ha en fin dag.
Kram Harriet

AnnapåGrönkulla sa...

Wow, superfint!